Termeni și Condiții

Clauze speciale

  1. Daca obiectele predate îsi modifica dimensiunea sau se deteroireaza din cauza unor vicii ascunse (ex.: defectiuni provenite din insuficienta rezistenta a tesaturii si a cusaturii, din insuficienta rezistenta a colorantilor etc.) Spalatoria Cristal este absolvita de orice raspundere.
  2. în ceea ce priveste uzura, ambele parti recunosc în principiu o uzura de 30%.
  3. Eventualele obiectiuni trebuie facute în momentul ridicarii covoarelor! Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
  4. Covoarele care nu au eticheta cu recomandarile de întretinere a producatorului se primesc numai pe raspunderea clientului!
  5. In cazul deteriorarii obiectelor din diverse cauze în timpul procesului tehnologic, a pierderii sau în cazul furtului prin efractie din unitate, constatat de organele de politie, Spalatoria Cristal va despagubi clientul cu maxim 10 ori valoarea prestatiei obiectului predat.
  6. Spalatoria Cristal nu este raspunzatoare pentru neexecutarea prestatiilor în termen datorita unor cause de forta majora (ex. lipsa energiei electrice, lipsa presiunii apei).
  7. Ne rezervam dreptul de a refuza obiectele ce prezinta un grad de uzura avansat sau emana mirosuri dezagreabile.
  8. Obiectele neridicate în 30de zile de la data predării acestora (sau preluării de la domiciliu) se consideră abandonate şi vor fi valorificate de Spălătoria Cristal pentru recuperarea costurilor spălării şi depozitării.
  9. Dacă dimensiunea covorului nu depăşeşte un metru pătrat acesta va fi tarifat unitar cu un metru pătrat.
  10. În cazul în care covoarele nu sunt preluate de către client la 3 zile lucrătoare de la data la care a fost înştiinţat se va percepe o taxă de depozitare de 1leu/covor/zi.
  11. Comanda minima este de 50 lei.

Observatii:
Nu garantam eliminarea 100% a oricarui tip de pata. Este foarte importanta vechimea petei sau daca aceasta a fost tratata chimic cu alte substante înainte de spalare.

Rezultatul final depinde foarte mult de cum a fost exploatat covorul: asezarea lui pe jos, întretinerea lui între spalari – aspirat regulat, expunerea la soare si pozitionarea diferitelor obiecte de mobilier peste covor.

Reclamatii

Reclamatiile pot fi facute telefonic, la numerele de telefon afisate pe site, intr-un interval orar de 12 ore de la momentul livrarii.

Întrebari si raspunsuri

• Cum se poate face o programare?

Programarile se pot face telefonic de luni pâna vineri între orele 08:00-18:00 si sâmbata între orele 08:00-14:00. Programarea presupune stabilirea unei zile de colectare a covoarelor ce urmeaza a fi spalate împreuna cu un interval orar de principiu. Programul nostru de colectare/livrare este de Luni pâna Vineri între orele 08:00-18:00.

• Cum se spala covoarele la Spalatoria Cristal?

Spalarea covoarelor se face cu utilaje profesionale pe baza de apa si detergenti profesionali, masina mecanizata pe baza de perii si jet de apa pentru spalarea în profunzime. Dupa spalarea propriu-zisa urmeaza etapa limpezirii cu apa din abundenta, etapa unde are loc verificarea existentei de pete rezistente si unde este cazul tratarea/spalarea acestora. Urmatoarea etapa este clatirea si stoarcerea într-o centrifuga speciala, apoi urmeaza stocarea covoarelor.

• Cum se poate livra în 24-72 de ore un covor spalat cu apa?

Cheia o reprezinta centrifuga si uscatorul special amenajat. Centrifuga de 2.6m lungime în care covorul vine rulat si care stoarce circa 90% din apa împreuna cu rezidurile de praf si detergenti. Dupa stoarcere covoarele intra într-un uscator închis, special amenajat, dotat cu echipamente profesionale de dezumificare si ventilatie puternica. Astfel putem livra chiar si iarna în maxim 72 de ore.

• Se onoreaza comenzi in afara orasului Satu Mare?

Preluam comenzi din zonele limitrofe ale orasului Satu Mare, însa în afara orasului se percepe în plus o taxa reprezentând contravaloarea combustibilului.

• Exista riscul sa iasa culorile la apa/sau sa intre covorul la apa?

În mod normal nu. Nici nu ies culorile din covorul spalat de noi si nici nu intra la apa. Cum va inchipuiti deja si cum o stim si noi din experienta noastra, întotdeauna exista situatii neprevazute. O atentie deosebita o avem în privinta covoarelor de lâna, unde etapele procesului de spalare sunt foarte rapide astfel ca apa nu are timp sa dizolve pigmentul din covoare, covoarele fiind clatite si centrifugate imediat dupa spalare. Detergentul folosit este unul special,care nu ataca pigmentii, iar apa folosita este rece.

Compania:

Cosuri Ocazii SRL
CUI: 33789831
J30/725/2014
IBAN: RO29BTRLRONCRT0277387901 – Banca Transilvania

Urcăm la orice etaj, venim până la ușa dvs ca să ridicăm/predăm covoarele. Ridicarea si predarea covoarelor este Gratuită.Sunati: 0751 520 764
+